We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
Ughi e Nunziante ha assistito Bertone, storico marchio italiano celebre per la maestria artigianale, l’innovazione e il design, per le attività connesse al lancio della sua hypercar, la Bertone GB110, che è stata presentata ufficialmente al Top Marques Monaco la scorsa settimana.
La Bertone GB110, un’edizione limitata pensata per collezionisti e appassionati, rappresenta una pietra miliare nell’ingegneria e nel design automobilistico di lusso. Questo modello è un tributo all’eredità del fondatore Giovanni Bertone e alla storica azienda, fondata a Torino nel 1912, e ne celebra il 110º anniversario.
Ughi e Nunziante ha assistito Bertone sia per i profili legali legati alla commercializzazione della hypercar sia per i profili IP, con un team multidisciplinare coordinato dal partner Giuseppe Coco e con il supporto dalla partner IP Daniela De Pasquale, dei senior associate Fabio Vignola e Francesco Santonastaso e dell’associate Andrea Gabrielli.